Zeilenmetlennertennina.reismee.nl

Welkom!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Lennert en Nina

Reacties

Reacties

Jelle

Dag luitjes, goed aangekomen? Ik hoop dat de Seatrial goed gaat verlopen. Ben erg benieuwd naar de uitkomst. Sterkte en liefs uit koud Nederland!

Miranda

En met welke bikini begin je? En welke factor?
Kussssie

Nikki

Hola Chico's!!
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat het daar 27 graden is!!!!! Hier nog steeds soort van sneeuw, gaal koud...Suc6 XX

joost en simone

Hopen dat het gelukt is met de boot. wel raar zeker, kerst vieren in de zon? groetjes

gerdamuelink

Hoi Nina en Lennert,ten eerste
gefeliciteerd met Marianne leuk om jullie reis te volgen

Rene Boshuizen

Wat een geluk allemaal. RVS (Rotten Van Staal) komt inderdaad vaker voor in die contreien. Zou je niet eerst een paar keer in de baai op en neer varen, dan kan je altijd nog staan als het fout gaat. Doe nou maar voorzichtig, ik weet niet of Ils mijn zwembroek al heeft gestreken dus ik kan jullie niet halen als het fout gaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!