Zeilenmetlennertennina.reismee.nl

Gelukkig 2011 voor jullie allemaal

Hallo,

Wijwensen jullie allemaal eenGelukkig Nieuwjaar. Bedankt voor alle leuke berichtjes op de website. Echt super leuk om te lezen. Ookiedereen bedanktvoor de lieve sms-jes.

Gisteren hebben wijde jaarwisseling gevierd ophet strand, Trellis Bay, op Beef Island, tussen de ‘locals' en toeristen. Voor ons allebei voor het eerst niet in Nederland, heel anders dus.Wel echt super, gewoon in je korte broek! We hebben kennis gemaakt met de overheerlijke cocktails genaamd ´Bushwackers´. Daarnaast was er een vuurwerk spektakel. Op de site hebben we wat foto's gezet van dit prachtige vuurwerk. Mijn familieleden zullen het eerder sterretjes noemen ;-) Haha vijf minuten duurde het in totaal, waarna de band weer verder speelde.

Een kleine updateover ons toch wel noodzakelijke vervoersmiddel:Rosemary. We hebben het nu voor elkaar dat de eigenaar de nodige reparaties gaat uitvoeren, na heel wat gesteggel, want ze wilden er niet aan, is het toch gelukt. Het tempo waar alles hier op gaat is zoooooo langzaam. Aanstaande dinsdag gaan ze beginnen met de reparaties aan de motor en daarnaast een aantal andere reparaties, bijvoorbeeld de zeereling en de ankerlier. De verwachting is dat de werkzaamheden ongeveer 1½ week in beslag nemen. Jaha, 1½ week.
In de tussentijd rijden wij het eiland in het rond en bezoeken we de verschillende baaien, zwemmen, eten, drinken biertjes en cocktails en vermaken we ons prima.

Vanaf volgende week gaan we zelf ook aan de slag. Veel kleine reparaties moeten er gebeuren en alles moet schoongemaakt worden. Als het goed is tekenen we komende week ‘the conditional acceptence of vessel agreement', maar je weet het maar nooit hier. Spannend allemaal.

Tot snel. Groetjes Lennert en Nina

Mark

Goed onderhandeld Nina!
En die 1,5 week zal vast iets langer gaan duren (mañana, mañana), maar volgens mij zitten jullie daar heerlijk 'waiting for a coconut to drop'.
Veul plezier!

Judith

Hee lieve Lennert en Nina!

Ik wens jullie een onvergetelijk leuk, spannend, behouden, gelukkig en liefdevol nieuwjaar toe!
Dank jullie wel voor het verjaarsberichtje! Ik heb het nauwelijks gevierd dus jullie hebben wat dat betreft in elk geval niks gemist.
Ik kwam Henk tegen bij Deen. Hij mist jullie niet, dan weet je dat :), (maar Mieke wel) en hij had er wel vertrouwen in dat het goed zou komen met Rosemary begreep ik. Goed om te horen vond ik.
Tegenvallers horen bij zulke avonturen. En liever een week of twee, drie wachten op witte stranden aan een azuurblauwe zee dan -ik noem maar wat - in de rij bij IKEA.

Geniet!

Zoen,
Judith

Femke

Jihaa: jullie staan in de krant. De Volendammer Courant kopt: Nina de Graaf en Lennert Helgering zeilen de oceaan over! Spectaculair stuk al zeg ik het zelf:)
Hoe is het daar? Het is al een tijdje geleden sinds de laatste update. Betekent dat jullie inmiddels op pad zijn met de Rose-Mary? Ben heel benieuwd. Dikke kus