Zeilenmetlennertennina.reismee.nl

HEET NIEUWS

Sommigen van jullie zijn al een beetje op de hoogte van het wijzigen van onze plannen, maar nu is dus het moment om de nieuwe plannen op de website te plaatsen. De afgelopen dagen liggen we namelijk weer met Rosemary in Culebra een eilandje voor Puerto Rico. De trouwe volgers denken dan, hè moesten ze niet meer richting de Dominicaanse Republiek varen en daarna naar de Bahama's?
Inderdaad we gaan weer terug, we blijven namelijk nog een jaar!
Het is hier zo mooi en dit is de ideale manier om door de Caribbean te reizen. We hebben in het begin van onze reis wat vertraging opgelopen. Hierdoor zouden we ons nu gaan haasten en bijvoorbeeld de Oostkust van Amerika niet bezoeken. Juni is namelijk de meest ideale maand om de Atlantische oceaan over te steken. We kunnen dus niet onze reis met een paar maanden verlengen. We hebben eerst nagedacht over het inkorten van ons originele plan, maar zijn eruit, blijven is een beter plan.

De komende maanden varen we via de ketting van eilandjes naar het zuiden en steken daarna over richting Aruba, Bonaire en Curaçao. Op één van deze eilanden, waarschijnlijk Curaçao, willen we het orkaanseizoen overbruggen en hopen we werk te vinden. Ons budget is namelijk niet toereikend voor deze verandering. Mochten jullie iemand kennen of tips hebben voor het werken daar, dan horen we dat natuurlijk graag.
We hebben ook een plan B, want als we echt geen werk kunnen vinden komen we voor een aantal maanden naar Nederland om te werken en de nodige euro's te verdienen.

Tsja tis wat. Morgen vertrekken we naar Sint John, om daarna weer over te steken richting Sint Maarten en onze reis te vervolgen.

Leuk he, blijf ons volgen!
Zonnige groeten,
Lennert en Nina

Reacties

Reacties

Ernie

Ik wist t wel...nog een jaar!...Het lage pad op van de Yachties!..bietsend en regelend de aardkloot over!..Nu nog een kappertje maar het zal wel aflopen met een handtondeuse of roestig verbandschaartje. Gadver nog een jaar..Lennert heb je nog een t shirt nodig?

Groeten uit Schardam...eindelijk uit de winterdip. net me BBQ ijsvrijgemaakt..

Hou me op de hoogte..ga eind mei richting Virginia

By the way ..als uit Windward komt is het in The Lesser Antillen maar een kale troep. Wel Gerard Joling en Piet Boon!

Henk en Mieke

Heel gezellige verhalen en prachtige foto's weer, hoor. Als Nina dit zo fantastisch blijft doen, dan redden we het misschien wel, nog bijna ANDERHALF jaar dat we jullie niet zien.
En wie weet, misschien komen we intussen nog een keer naar jullie gastvrije Rosemary!

Mark

W. T. F.!!? Nog een jaar?!
Kan ik daar nog een veto over uitspreken?

Mark

Maar even concreet. Ik heb mijn agenda nu bij de hand: wanneer komen jullie dan terug? Juli 2012 dus pas?
Hoe laat?

Mark

Ik vind het stom.
Leuk voor jullie, maar wie koopt daar iets voor?

Judith

Dan kan Fien al lopen en Maloe al het alfabet achterstevoren zingen.

Ad

Heel veel plezier, Hopelijk vinden jullie werk want terug naar Nederland kan altijd. Groeten Ad Smits

Sara Bolt

Wow, wat een grote en mooie beslissing is dit. Om het op z'n brabants te zeggen :"kei-goed!!"
Jullie hebben groot gelijk om dit te doen, zeker als je de mogelijkheid en de middelen ervoor hebt of kunt regelen.
Van harte mazzeltof dus hiermee.

ilse

En dat hebben ze dan maar weer besloten. Alleen omdat jullie nog maar 1 dolfijn hebben gezien?! Hoop dat jullie net zo kunnen genieten als de afgelopen maanden en reis naar wens kunnen voortzetten. Succes!

Femke

Ninaaaaaa dat kan toch niet! Mij zolang alleen laten. En wat moet ik tegen mijn logees zeggen: dat mama nina nog even op de woelige baren blijft:)
Probeerde je al te bellen en sms-en maar geen contact. Hoe spreken we wat af? Dikke xx

Nina

Femke! Niet zo op de website over mijn (onze) spruiten. Ik mail je wel even. Je moet dit soort dingen tactisch brengen.

Mark

Nina die is jarig en dat vieren wij!

Groeten uit Edam, 52°31'N 05°03'E,
van Mark, Judith, Maloe en Fien

Ankien

Nina, heel veel verjaardagszoenen! Lennert, wat hoor ik: heb je jouw mobieltje zwemles gegeven? Niet handig he, want nu kan ik je niet via de telefoon feliciteren met jouw vriendinnetje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!